Konstigt.

Eve med compani är ju på andra sidan jorden just nu...det vet ju dom flesta vid det här laget...ok.
Men vad som är konstigt är att jag var säker på att man rätt så snabbt skulle känna att nån saknas här hemma. Nu menar jag inte att Evelina inte saknas!!! Utan jag menar, hon skulle ju lika gärna kunna ha varit hos en kompis eller uppe i norrland hos mormor och morfar...men det är hon ju inte.
Dator och nätet är en riktigt bra sak, man är nära varandra utan att va det....nä jag är inte full....Ja ja, ni fattar vad jag menar...hoppas jag!!!! Blogg, msn, facebook å mail, man kan ha kontakt OM MAN VILL hela tiden. Tycker mamma Susanne är riktigt bra ;) så de så. 


 
 Puss på Eve <3<3<3
 från Mamma.


Kommentarer
Postat av: Nathalie Posth

http://stayhard.se/ProductList.aspx?categoryID=2211&attribute1Value=6760 där har du en länk till dom i alla dess färger:)

2010-01-16 @ 14:56:40
URL: http://nathalieposth.blogg.se/
Postat av: sofia

Jaaa,vilken jävla lördag hörru! men som sagt det är bara 7dagar kvar till nästa. fint. förbannat.

2010-01-16 @ 16:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0