Kul grej....not...

I november så köpte vi nytt köksbord med åtta stolar(efter mycket tjat) Stefan sa att han kunde laga dom andra stolarna med silvertejp!!!! Ja jag säger bara ...skräll!!! I alla fall, ni som känner mig vet ju att jag brukar vinna över Steff ;) sagt å gjort vi åkte in till Chilli i Örebro ( min nya älsklings affär) hittade ett jätte fint bord med åtta stolar till ett bra pris. Vi slog till fort som f---n. Det var i slutet av November å vid jul å upptäckte jag en liten spricka i mitt fina bord :( va i he-vete - skrek jag å rev mitt bruna tjocka långa snygga hår ;)....Stefan kom snabbt springande å innspekterade..hmmm...det här är inte bra, nähä säger du däää. Julen gick, å sprickan var liten...sen kom Janurai...å sprickan blev bara större å STÖRRE. Så jag tog tag i det hela....så i stället för att ha en svart matgrupp så har vi en vit ny grupp å en tusenlapp billigare oxå...som jag sa Jag ÄLSkar affären Chilli...så nu ska här skruvas stolar å bord...med massor av öl ;) ha en kul Fredag ni oxå.
  

                                                                           

Svaret på gåtan i förra inlägget är: Du är vuxen för fan, kliv av karusellen å låt barnen åka... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0