Sugen..

Ååå jag vill plocka ut allt från vårat sovrum å göra om allt...nu... hmmm tro om Stefan blir tokig om jag börjar??? JA det blir han :(  Jag vet precis hur jag vill ha det, har en bild i skallen men det betyder ju inte att det kommer ut rätt! Men inget kan bli värre än det är just nu, det kan jag lova.
Jag hade tänkt fixa säng gaveln själv. Men så var jag ute å surfa runt på några bloggar å hitta en super fin / bra glogg med massor av heminredning i lite shabby chick stil, hon hade fixat en sänga gavel av gammla grindar...den gillade jag mycket <3<3<3
 
 
 Man kanske ska leka byggare i helgen?


Kommentarer
Postat av: Nathalie Posth

Vad tycker Stefan om ditt sängförslag Susanne?;)

2010-01-14 @ 22:46:30
URL: http://nathalieposth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0