tisdag

Sitter å är så seg..hemma från jobbet i dag :( har mått super illa i går och hela natten..usch! Först frös jag jätte mycket ni vet sådär så att man skulle kunna hämta ett element och stoppa i brallorna.
Sen svettas jag så att det var plaskblött...så mycket svettas jag aldrig på träningen, hmmmm.
Min mage var helt upp och ner, bläää. Men jag tror att det var en hamburgare som jag trycjte i mig när jag var på stan...efter att jag svalt den så blev magen jätte knepig. Ja ja.. just nu så känner jag mig mycket bättre. skönt ;) ska dröja innan jag äter en big mac.

                                                                            

                                                                       

Kommentarer
Postat av: evebodin

man far inte lagga upp bilder pa mat!

2010-01-28 @ 07:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0