Gardiner

Jag har varit på jakt efter hissgardiner till köket, nu har jag hittat dom :) jätte snygga...men...jag har fyra (jävla) köksfönster och dom vill att jag ska betala 300 kr per gardin...å här blev Susanne Bodin snål. Det är nått som jag sällan är men nu...
Satt å kollade igenom några inredningsbloggar och va får jag se...en tjej som har sytt hissgardiner av gamla lakan, super snyggt.
Ja inte några Ikea lakan för 15 spänn ;) utan gamla,tjock snygga lakan med spets.
Så vill jag oxå ha..nu ska vi ringa svärmor ;) hon har säkert några.



dom gillas <3


Kommentarer
Postat av: Jenny

Här har du snygga hissgardiner: Textilonnet.se

Inte så värst dyra heller.

2010-06-30 @ 07:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0