S<3 S<3 S

SSS betyder super skön söndag ;)
I går så satt jag på akuten med Evelina tills klockan var 01.30....det är typ massor av timmar för sent för mig!!!
trodde jag skulle somna på golvet...Evelina hade dyng ont i magen, kramper som kom och gick hela tiden.
Hon fick några starkare värktabletter som lindrade lite men inte helt, det var nån inflammation i magen typ...sa ju att jag var trött, lysnade inte helt faktiskt ;)
Guud va skön söndag det har varit i dag, i morse var Jaxon-Rosie-Tommy-Ebba-Magnus-Vilda-Edda här...fullt hus med andra ord...sen så har jag fixat här hemma lite men mest varit i solen och läst en bra bok.
puss på er.
Sussie.


Ebba


Jaxon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0