Söndag

I dag så hittade jag en annons på blocket, det var en tjej som sålde massor av blommor å det bästa av allt var att hon bodde i bråten ;)
Bra va!!!
Jag hoppade in i Eves lilla skrutt bil å drog dit med pengarna i högsta hugg..
fick med en massa plantor hem...jävlar jag hade ju ingen rabatt att trycka ner dom i...märkligt...
Ja ja då var det bara att börja gräva då, kul.
Men jag grävde å grävde köpye jord och ko skit...sen till det roliga, plantera :)
Sen så åkte jag och Elinor ( hon följde bara med för att hon skulle få övningsköra) bort till ett ställe där det finns massor av stora runda stenar.
Tungt som faaan va det men men skam den som ger sig...bara att bära å fylla volvon...två gånger.
Hemma med alla stenar så var det bara att börja att gräva igen...så nu har jag stenar som ligger jätte fint runt mina rabatter...duktig flicka i dag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0