Hörni...

Hur mår ni? Själv mår jag rätt så bra faktiskt, lite seg bara...sovit lite förlänge (stackars mig)
Jag sitter här djupt ned sjunken i min fåtölj (det är bara för att jag väger mycket) å tänker på livets mening.......hmmmm....nääää det gör jag ju inte ha ha ha sånt örker ju inte jag ;) Men jag funderar på om jag ska gå å ta lite mer kaffe eller om jag ska duscha...för det luktar fan inte hallon under armarna, varför man nu ska lukta där!!!! Ja ja sån är jag, ja har nog tur som är gift å har tre kids eller??? Nä fan det är Herr Bodin som har en jävla tur som har en sån sjukt snygg fru ( ja kanske inte den snyggaste JUST NU, men vänta ni en stund ;) Skämt åt sidan...säger man så??? Könstigt.
Men nu ska jag nog ta å fixa å dola lite...Dola = plocka å så.
I dag så ska vi nog boka biljetter till Mia på Valsverket, hon som spelade Tabita.
Ha dyng bra Torsdag det ska jag
Puss å nyp i röva.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Hörredu röva! Trevlig resa. Du ska allt se att resfeber´n är påväg, den kommer i morgon när du börjar tjata på om Stefan har packat allt. Ta hand om er!!

2010-03-04 @ 22:06:11
URL: http://lenasofia.webblogg.se/
Postat av: ellenbodin.blogg.se

du är allt bra cool du hörredu ! :D

2010-03-06 @ 17:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0