Måndag igen...

Jahaja nu är det fyra dagar tills vi drar, sjukt dä!! Men skönt ä klart :) Nu ska jag nog ta tag i min packning på riktigt, de ä ju liksom dags... ska inte ha så mycket med ju så det går ju fort.
Jag har ju sagt att min katt har en släng av ADHD eller nått, å det har verkligen märkts dom senaste dagarna eller så är det vår känslor...skit i vilket störd är hon i alla fall...En hårboll som kommer studsande mot en å ska anfalla, va! helt sjukt. Sitter man å tittar på tv så ligger hon bakom å tuggar på håret, ja hon får mat!! Värst var i går hon började att tugga på blombrädan!!!! Hur gått kan det vara, ja jag säger då det... Ingen som vill ha en katt??? ;)
Nå nu ska jag nog ta å fixa med tvätten sen ska jag dra till Lagret för träning. See you<3
 
Grynet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0