1/10 Fredag

Jaha ja då var det oktober då...herrgud va fort de går.
I dag Fredag så blir det att bara sitta å glo på tven..slappa.
Har hostat typ till och från i natt så jag är så där lagom pigg...phu.
I morgon ska jag nog gå på Kralskoga marknaden en sväng och naturligtvis springa på loppis :)
Senare på kvällen vet man aldrig va som händer, kankse nått kul ;)
Evelina har ju startat en målarverkstad i källaren ;) så därför MÅSTE man ju på loppis å kolla efter renoverings objekt. Hon är väldigt duktig måste jag skryta å säga...men men hon är ju min dotter ;) hahaha... Nära hon gör väldigt snygga saker. Nä nu ska jag ta å kolla på "roliga" människor på Ullared ;) hmmm vart hittar dom alla människor??? herregud!!!
ha så härlig helg och ta och lägg in www.evebodin.blogg.com till era favoriter,
skulle tro att det kommer att dyka upp lite olika snygga saker som hon kommer att ha till salu.

kram påer <3



Eve´s  nyaste verk <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0