Hej svejs :)

Nu ska ni få höra.... Vi bor ca 75 meter från stranden i ett litet hotellrum, men ett väldigt ok hotellrum det är ac, tv, kylskåp och fritt internet. som sagt helt ok. ni som inte har upptäckt ving.no NU är det dags att hitta dit ;) mycket billigare resor än ving.se. Vi betalade för två med allt, alltså transfer...4000:- för en vecka, de tycker jag är bra.
I går så shoppade Stefan lös...som vanligt, blir sååå trött på den karln ;) Han skulle absolut innnnte handla nått...jaja å va hände??? hmmm i kväll ska jag nog hitta nått.
Uppenbart så ska jag visst köpa med mig 8 st convers skor...så går det när man lovar hej vilt :)
Ja ja nu är det bara till att gå ut å börja prutta..näää ja menar pruta;)
Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0