Alanya

Fy fan va tufft det var att åka hit..
alla man känner...alla som undrar...alla som beklagar...å vill väl <3
men gud vad dåligt man kan må, det kommer som om nån häller ett glas vatten på en...helt plötsligt så kan man inet vara kvar på resturangen eller vart man nu är...samtidigt så är det så skönt att träffa alla man känner här nere...dom tänker inte så mycket ( förstå mig rätt ) dom bara gör/är <3

Annars så är det varmt å jätte skönt , Ellen vill inte åka hem :)

Men jag längtar efter dom två brudarna som är hemma <3

Nu ska jag sova...jag ska verkligen försöka... i morgon är en ny dag å livet ger å livet tar precis som det vill som en go turk sa till mig...å du kan inte göra så jävla mycket åt det...tyvärr...

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0