Jag tror...

jag verkligen tror..tror att många tänker är det rätt man/kvinna jag ska leva med???
Jag kan tala om för er att jag skulle vilja gå ner till doktorn å ta ett blodprov för att veta ..Ska vi var ihop eller inte???? Men sen gick det ett tag å både Stefan å jag visste att det var vi två..vi skulle ha barnbarn i huset..vi skulle resa...vi hade inga problem NÄR barna flytta hem ifrån...vi verkligen älskade varandra...men det betyder inte att vi inet har bråkat...vi HAR bråkat...men å vad vi älskade å älskar varandra <3<3 det vet jag <3


Det jag vill säga med det här..
Är...det är Ok att bråka, det är ok att bli förbannad riktigt förbannd....bara man blir samns oxå <3

Jag är inte nån relatinons expert..absolut inte..
Men,,
Jag tror och vet att man verkligen kan jobba på det man har...i alla fall om det finns lite känsla kvar <3

Men med det vill jag säga... jag tycker ABSOLUT inte att det är fel att vara modig nog att ta seget från ett mondre bra förhållande till möjligvis ett bättre....

Jag vill bara ha det jag hade <3<3

Å de kan jag / vi inte få tillbaka...
En hård , overklig känsla..
Min man, min kärlek <3<3

Jag vill med det här bara säga...känn efter...gör det som känns rätt för er/dig..
Lev i dag du vet inte vad som händer i morgon...ja vet de <3<3

Ta hand om er ..prata gott om varandra.

Puss från en trasig själ <3


Tänker alltid på dig älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0