ååå helg ;)

Herregud va veckorna går fort, de bara svischar förbi...
Måndagen var jag ju ledig efter att ha jobba helg, gött.
Jag älskar att vara ledig Måndag, skulle jag få önska en dag att var ledig så skulle de bli Måndag, alla går till jobb och skola man är själv och behöver inte bry sig om nått...såå gött :)
I Måndags så var jag i alla fall på Kralbergs skolan å hälsa på Café Pärlan å de va jätte kul <3<3
sen åkte jag till Ica Maxi för att hälsa på delar av Café Selma som numera jobbar på Maxi.
Det var jätte kul att se dom godingarna <3<3 å dom trivdes, så de va ju skönt.

Senare så drog jag i väg till bästa Lena Gillberg för att få lite Lunch,
å en goood sådan fick jag <3<3 Tack för de Gillbergskan ;)
En skön Måndag med andra ord..inte undra på att veckorna rullar på när man har massor av goa vänner och familj som man gillar att umgås med <3<3 tur man har..

Nu är det helt plötsligt Onsdag!!!! snart helga igen...ja sa ju däää ;)

Kram dåra.


hmmm lite fundersam <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0