Hejsan

Ja då får jag väl igen skriva att det har varit vääääldigt dåligt med uppdatering...men det har ni ju märkt. Men jag har inte haft så mycket att säga, ja jag vet att det låter märkligt ;) ja brukar ju ha en hel del att säga ...men men.
Som det ser ut nu så består mitt liv av jobb i massor, träning i massor och matlagning i massor...försöker att byta skit på jobbet så jag slipper att ta så mycket semester när vi ska dra till Thailand. Å matlagningen är mer än vanligt för att jag ska vara lite snäll å fixa å tjejerna så dom har lite klart när vi är borta....curlingförälder!!!!! JAG....va va....hmmm...

Det känns bra, å då gör jag så ;)
Till helgen  är bort bjudna till goa vänner på mat, det ska bli så kul.
Nu ska jag kolla Sverige -Danmark i handboll.
Ha en skön kväll.
Kram


Å längtar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0