Indoor Walking

Jag är lite trött på pump så nu har jag bestämnt mig för att köra massor av iw...men herrgud när ska det gå lättare??? Eller är det för att jag bara blir bättre å bättre å snyggare som man ta i mer  ;) hmmm ja säkert :) skulle inte tro det..men hoppas kan man ju.
I dag var det sjuuuukt jobbigt , trodde ett tag att nån hade tagit allt syre som fanns i lokalen.
Men men det är bara att se glad ut å åka å kööö i morron igen :)
Bikinin ska ju snart på...som om jag skulle bry mig..hahaha, jag har ju inte fattat att om man inte har kropp för det så ska man visst stå i vassen :) Det glömmer ju jag varje sommar :)
Äää i Thailand så är det nog inte så mycket vass så det är bara att träna på :)
Om ni inte har testat IW så tycker jag absolut ska prova, alla kan köra man styr själv hur jobbigt man vill att det ska vara, bra va.

Ha en skön Måndag det är snart helg igen å då ska jag jobba ;/


Tjhooo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0