Syr och syr.

Ja så är det just nu, jag fixar söta ljuspåsar ( om jag får säga det själv...) å de får jag ju ;)
Å det roliga är att jag har fått beställningar...så nu syr jag för fulla muggar å springer runt å letar fin spets...å sen måsta man ju vinna en massa bud på tradera oxå.
Jag vet att det är löjligt men jag kan bli sååå sur ibland...när man har lagt ett bud på nån söt bild, man har redan tänkt ut hur det kommer att bli...ja då är det ju nån annan som naturligtvis har lagt nått bud över å då har auktionen redan gått ut...skit!!!
Ja måste bli bättre på att sitta å vara mä dom sista minuterna :)
Så får det bli.

Här är några påsar som är klara ånågra som snart är klara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0