Onsdag <3

Onsdag morgon...å helt muck i skallen..
Har fått sovit några nätter utan att vakna 10 gånger...men i stället för att vakna utvilad så är det som om jag skulle ha hängt på fest i två dygn...mer kaffe!!!!

Men det är klart att det känns i kroppen när man har några timmar sömn som sitter ihop.

I morgon ska jag få lite hjälp med att sätta fast dom bitarna stuprör som fattas, skönt...bockar bort en sak till.  Till helgen kommer min goa pappa hit för att hjälpa mig att snickra lite <3

Ska nog försöka byta ett fönster...

Nästa vecka ska Ellen och jag ta en vecka i Alanya...NU känner jag att det ska bli skönt.
Skönt att bara vara å att det är inte nån som vet va vi bär på...slappa, sola och bara umgås <3

När jag bokade resan till Thailand ( som vi ska göra 15 dec till 15 jan) då trodde jag verkligen att mitt hjärta skulle gå i bitar...Thailand +Stefan = SANT !!!

Men Ellen sa nått bra, hon sa: det finns inget bättre ställe vi kan vara på när det är jul och nyår mamma...nä å det har hon ju helt rätt i.
Stefan ville att vi skulle fira jul och nyår i Thailand...strunta i julklappar och värmeljus från ikea..
Stefan älskade Thailand
Vi älskar Stefan och vi älskar Thailand...så det måste bli rätt <3<3
men det var i alla fall jätte jobbigt att boka en biljett mindre...
Men när vi väl ska ta oss i väg till Thailand så har det gått lite mer tid...tid är våran vän just nu..

I dag ska Natta och Lollo förgylla våran dag <3

Kram från Stebo´s Fru....alltid <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0