Koh Pah Ngan

Ja ena stunden regnar det å vi första droppen så är det bara att lägga benen på ryggen å dra för det går sjukt snabbt tills att himelen öppnar sig...nästa stund är det dyngsol :) å de gillar vi men jaag ska inte sticka under stolen med att det är rätt gött att inte behöva svettas ;)
I morse gick jag upp till apoteket å bad om endera nån stark salva som ska lindra min klåda från alla bett eller så ville jag ha en sågjävel å dra av mig benen...för det här pallar jag inte mera...fy faaan va det ska ätas på mina fötter ra.



Stora mörka vågor men varmt vatten.


jag


Jordgubbs shake ..mmmmmm...för hela 6 kr :)


Ja å som ni ser Sol :)



<3<3<3<3<3


En del av fullmonparty baren.


Här sprang vi in å drack en Chang...phuu



söt.

Nu ska vi boka båtbiljett, vi ska dra igen för här ska det visst regna som aldrig för...märkligt
men tur då att man kan flyta på sig :)
Puss påer då en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0