Resan

Ja vi har alltså flyttat oss...nu har vi rest från Railey som ligger bredvid Krabi ( Västkusten )
till Koh pangnag som ligger på sydöstkusten...typ ;) Därni nu fick jag in lite väderstreck å sånt skit...
Jaha å vi har alltså först rest i longtailbåt i ca 30 min för att sedan vänta i ca 1,½ timme...vidare med en skraklig buss med lite fjös luft ( Thai AC) ;) i ca 3 timmar för att sedan kliva ur å vänta på nått ställe mitt i ingenstans i ca 45 min!!!! varför vet jag inte men sen klev dom flesta på fel buss...inte jag :D ...Thaikillen blev stortokig å pratat Thai med alla.. ( jag försökte förstå) det gick sådär :D ... Hahaha... sen i alla fall vidare i en FIIIIN bus med lila gardiner <3<3
å liiiite mer (ac) den fina bussen fick vi åka i hela 40 min, precis innan vi skulle kliva ur så kom en ny Thai kille å skriker "alla som ska till Koh samui ( men på eng ) shooowwww miii your hands ....
HAHAHA svetten dröp å jag trodde jag skulle få hoppa upp å ge han en påse å andas i :)
Sen fick i alla fall springa ombord på en stor kattamaran båt som drog i väg i en jävla fart över från suratanien till Koh samui, det känndes som om man satt på en stor gunghäst.
Vi åkte vidare på gunghästen till Kopangang.
Vi är på den klart billigste ön som vi nånsin varit på.
Vi bor jätte nära två fina stränder sunrise och sunset stränderna, vi betalar för ett fint hotellnatt
500 bath ca 100, 110 kr, Vi tycker att det duger bra ;)
Nä nu ska vi ta lite frulle sen blir det att gå å kolla om vi slipper lite regn i dag...för det är nått vi i alla fall har sett mängder av, tyvärr...men vädret kan man ju inte rå på så det är bara att gilla läget :) å det gör vi <3<3<3
Puss alla


Har alla bälten????


Krabi...väntan.





Näää men Bodin äter!!!! ;)



Ville viller kulla på vatten.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0