Måndag 28 Maj

Vart tar tiden i vägen??
28 Maj!!
Men det säger man ju varje vår/sommar...å så även nu ;)
Har haft en såå bra helg...väldigt rolig å trevlig...fler sådana ska vi ha!!

Just nu väntas det på att dra till jobbet, vaknade UTVILAD kl 07.15!!! Bra gjort av mig :)

En reporter har varit här hemma å skrivit om mig och mitt/ vårat helvete som vi gått/går igenom,
jag har precis fått läsa igenom texten å den känns "bra"...

Väldigt jobbigt att läsa om sina egna känslor och tankar men väldigt "nyttigt" oxå på nått märkligt sätt.
Det ska föras till lite mer plus att det ska tas några kort...hojtar till i vilken tidning det blir om nån skulle vilja kolla :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0